Date of publication: 11.09.2015 10:33
Date of changing: 03.03.2016 12:24

СЕӨС және «Салық төлеушінің кабинеті» web-қосымшасын пайдаланушыларының Қолдау қызметі жұмысының негізгі ережелері

 

1.      СЕӨС АЖ Қолдау қызметіне хабарласуды ресімдеу ережелері.

СЕӨС және «Салық төлеушінің кабинеті» web-қосымшасының Қолдау қызмметіне хабарласқанда, sonosd@mgd.kz мекен-жайына электронды поштамен жіберу керек.

Хабарласу форматы мына шаблонға сәйкес болуы керек:

Хабарласу тақырыбы:

ХХХХХХХХХХХХ/ YYYYYYYYYYYY /СЕӨС АЖ/СТК/Пайдаланушының мәселесінің қысқа сипаттамасы

 

 

 

Хабарласу мәтіні:

 1) Ақпараттық жүйе немесе пайдаланылатын бағдарламалық қамтамасыз ету;

2) Бағдарламалық қамтамасыз ету болжамы;

3) Хабардың мақсатын көрсететін жұмыс процессі;

4) Қосылған мәліметтер:

·         Мәтін қатесі;

·         Қате туындайтын әрекеттер;

·         Қосымша ақпарат (log, Screen және т.б.)

5) Жіберуші: салық төлеушінің атауы, жауапты тұлғаның аты-жөні

 

                    

Бұл жерде:

  • ХХХХХХХХХХХХ – салық төлеушінің СТН;
  • YYYYYYYYYYYY – салық төлеушінің ЖСН/БСН;
  • СЕӨС АЖ– «Салық есептілігін өңдеу сервисі» ақпараттық жүйесі;
  • СТК- «Салық төлеуші кабинеті »Web-қосымшасы

Қажет болған жағдайда СЕӨС Қолдау қызметімен Пайдаланушыға «Қосымша ақпаратты ұсынуға сұрау» жіберіледі, бұл ретте жауапты дайындау үшін жауапты маманмен Пайдаланушының мекен-жайына Сұрауға  жеткілікті ақпаратты ұсыну үшін жүргізуге қажетті әрекеттердің сипаттамасы немесе нұсқау жіберілуі мүмкін.

2.      Мәселені талдау үшін СЕӨС Қолдау қызметімен сұратылуы мүмкін болатын  қосымша ақпарат.

1)      Мәселенің пайда болу уақыты (КК/АА/ЖЖ СС/ММ).

2)      Мәселенің толық сипаттамасы.

3)      Кдиент жабдығының ерекшелігі:

a.       ЦП түрі, ЦП жиілілігі (Ггц), ОЗУ (Мб);

b.       salyk.kz  желілік өзара қарым-қатынас жылдамдығы(Кб/сек);

c.       Клиентпен дисктегі бос орынның саны (Мб).

4)      Пайдаланушының жалпы бағдарламалық қамтамасыз етуі:

a.       Операциялық жүйе;

b.       Операциялық жүйенің пак сервисі.

5)     «Салық төлеуші кабинеті »Web-қосымшасы

a.       Қолданылатын web-браузер

b.      web-браузердің нұсқасы

c.       Java-қосымшасының нұсқасы

6)      СЕӨС клиенттік қосымшасы

a.       «\target\cert» папкасының мазмұны

b.        «\target\logs» папкасының мазмұны

c.        «\target\conf\default» папкасының мазмұны

d.        «target\conf\user» папкасының мазмұны

 3.      СЕӨС клиенттік қосымшаның логтарын қайдан алу керек

СЕӨС клиенттік қосымшаның логтары бағдарламамен орнатылған папкада орналасқан. Мысалы: егер СЕӨС клиенттік қосымшасы «C:\Program Files\SONO» директориясына (папкасына) орнатылған болса, онда логтар «C:\Program Files\SONO\target\logs» жолы бойынша орналасатын болады.

4.      СЕӨС Қолдау қызметімен өтініштерді қарастыру мерзімдері

Өтінішті СЕӨС Қолдау қызметіне жібергеннен кейін Пайдаланушыға бір сағат ішінде оның өтініші қабылданғаны туралы хабарлама жіберілетін болады, бұл кезде:

  • Пайдаланушының алғаш Өтінішіне жауап уақыты өтінішті тіркеу уақытынан 6 жұмыс сағатынан көп емес уақытты құрады;
  • «Қосымша ақпараттың сұранысына» жауапты алғаннан кейін, жауап уақыты Сұранысқа жауап алған уақыттан бастап 2 жұмыс күнінен көп емес уақытты құрады;
  • Егер жұмыс уақытының 72 сағатының ішінде СЕӨС Қолдау қызметімен «Қосымша ақпараттың сұранысына» жауап алынбаған болса, онда Өтінішті қарастыру тоқтатылады, және пайдаланушыға сәйкес Хабарлама жіберілетін болады;
  • Өтініштерді қарастыру уақыты - 10 жұмыс күні. Бағдарламалық қамтамасыз етуге өзгерістер енгізу қажеттілігне байланысты, өтініштер Ерекше жағдай болып табылады, олардың шешімі 1 айға дейін ұзартылуы мүмкін.
 

СЕӨС Қолдау қызметінің және «Салық төлеуші кабинеті» web-қосымшасының байланыс телефондары.

СЕӨС Қолдау қызметімен және «Салық төлеуші кабинеті» web-қосымшасымен тіркелген, өтінішті қарастыру мәртебесін келесі телефон арқылы нақтылауға болады: 8 (7212) 99 61 53