- +Departments by region
- Astana
- Almaty
- Ulytau Region
- Zhetysu Region
- Шымкент
- Abay region
- Akmola region
- Aktobe region
- Almaty region
- Atyrau region
- East Kazakhstan region
- Zhambyl region
- West Kazakhstan region
- Karagandy region
- Kostanay region
- Kyzylorda region
- Mangistau region
- Pavlodar region
- North Kazakhstan region
- South Kazakhstan region
Date of publication: 19.05.2020 16:25
Date of changing: 22.05.2020 18:03
"Мемлекеттік қызметтегі іскерлік коммуникация "
Бұл вебинар ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің мемлекеттік қызметшілеріне арналған. Сессияға қатысушылар бірлескен қызметтік іс-әрекеттердің нысандары және нормаларымен танысады, сенімді қарым-қатынасты құру тәсілдері мен тұлғааралық өзара іс-қимылды жетілдіру дағдыларын меңгереді.
Ұсынылған сессия мемлекеттік қызметкерлер арасындағы іскерлік қарым-қатынас мәдениетін жақсартуға, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы біліктілікті арттыруға бағытталған. Вербалды қарым-қатынастың психологиялық мәдениеті, вербалды емес қарым-қатынастың типтік сипаттамасы қарастырылады. Іскерлік коммуникация стиліне және мемлекеттік органдағы мінез-құлық стратегиясына ерекше назар аударылды.
Іскерлік коммуникация бірлескен қызмет барысында және халыққа сапалы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде туындайтын әріптестердің арасындағы өзара байланыс ретінде қарастырылады.
Вебинарда іскерлік қарым-қатынаста байланыс орнату әдістемесі егжей-тегжейлі ашылады: дұрыс этикалық мінез-құлық адамгершілік пен эстетикалық талғамға негізделген ұйымдастырушылық мәдениетпен тығыз байланысты сезімталдық, қайырымдылық, мейірімділік, жанашырлық және түсіністік сияқты құндылықтар көрсетіледі.
"Мемлекеттік қызметтегі іскерлік коммуникация " тақырыбына сілтеме бойынша бейнесабақ